fliisansdairy

Alla inlägg den 7 november 2011

Av felicia siljebrand - 7 november 2011 21:31

Jag, idag var det första skoldagen sen för typ 9 dar sen eller nåt sånt. Det har ju varit höstlov! vad har du gjort då? Mina kusiner var ju här och så har jag slappat. Igår shoppade jag tidning och ett par klackskor med c.a 3cm klack. (lägger in en bild). Har varit på teatern och tränat på mina repliker lite. Nu ska jag som sagt ( i förra inlägget) sova. Godnatt!



Du kanske inte ser skorna så bra på bilden, men det fanns ingen bra bakgrund,
så ska fortsätta försöka hitta en^^

Av felicia siljebrand - 7 november 2011 21:08

Ska snart gå och lägga mig, ville bara göra ett inlägg innan. Imorgon har vi idrott i skolan, och jag kan säga tt idrott är inte mitt favoritämne direjt. Nej, jag orkar inte! vill bara sova, sova och sova...Zz...

På Lördag är det fest på saga och jag ska ha finkläder på mig. Imorgon ska jag sova hos mamma, får se om jag skriver då. Här kommer iallafall en liten bild.



Min absoluta favoritbild, måste platta håret oftare.



Japp, det där var en tid sen.




Har det bra ( kanske skriver imorgon) får se. Jag hra ju en annan blogg att tänka på också. See u!

Av felicia siljebrand - 7 november 2011 17:04

Ja, rubriken säger väl för det mesta en hel del. Nu ska jag om tio minuter gå till Flickis och träna teater. Teater för alla, alla för teater! så lyder de magiska orden. Näe, jag bara skojade. Som sagt, måste kila nu. BILD:


 


Hejdå så länge!

Presentation


Är en musikalisk tjej på 12 och ett halvt år som drömmer om att bli sångerska och skådis. Jag hoppas du kommer gilla min blogg och att du kanske besöker den igen!

Kramiisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards