fliisansdairy

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

Hemma

Av felicia siljebrand - 9 november 2011 15:39

Kom hem vid kvart över tre, för jag tog en springtur en bit. nu ska jag duscha sen blir det nog tv medmera. Ikväll ska pappa på möte med jobbet. Men han kommer hem en stund snart, för mötet är till typ åtta. ska till Carro imorgon och hon ska sova över hos oss från fredag till lördag. vi ska nog till donken och sen blir det väl data/tv eler nåt annat skoj!:)




Ha det bra!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av felicia siljebrand - 12 november 2011 12:50

Jag ska byta plattform till blogg.se igen och göra en ny blogg. För jag vet inte hur man ändrar designen här. förlåt läsare. Kyss<3 ...

Av felicia siljebrand - 11 november 2011 15:58

Jag skulle gett er mer info om att/hur jag skulle klippa mig, men jag hann inte. Jag har klippt bakhåret (det där bak) lite kortare och luggen jättekort. Här kommer en liten bild på hur det blev:     Snyggt va? jag tycker iaf att det blev as...

Av felicia siljebrand - 10 november 2011 16:37

För er som inte märkt det så är det fullmåne ikväll/just nu.. Akta er för varulvarna.. näe, skoja bara. som ni vet så hade jag en annan plattform på bloggen förut: mrstwilightsister.blogg.se men jag har skutat skriva i den eftersom jag håller på med ...

Av felicia siljebrand - 9 november 2011 15:33


hej jag heter carro och idag gästbloggar jag på felicias blogg. jag är hennes bästis och hon är asschysst. nu ska jag på ridning som börjar fyra. ha det gött så syns vi! tuvärr så har jag ingen bild på mig och felicia tillsamans, men här kommer en bi...

Av felicia siljebrand - 8 november 2011 15:59

Orkar inte komma på nån bra rubrik. Har varit i skolan idag, vi hade idrott som sista lektion. Vi spelade killerboll och 2 eller 3 andra lekar som jag inte vet namnen på.??? Idag blir det nog inte så mycket bloggande, ska se true talent idag och en m...

Presentation


Är en musikalisk tjej på 12 och ett halvt år som drömmer om att bli sångerska och skådis. Jag hoppas du kommer gilla min blogg och att du kanske besöker den igen!

Kramiisar

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards